Boly(on)gó-élet

avagy egy csillagász kalandjai a nagyvilágban

Bemutatkozás

2017. július 24. 21:52 - BOLYonGOeLET

mech.jpgÜdv mindenkinek!

Úgy gondolom, hogy illik bemutatkozni, ha már egyszer rávettem magam, hogy írjak, blogoljak. Ez itt balra én lennék kedvenc "hegyemmel", Svájc jelképével (Matterhorn) a háttérben. A nevem Makai Zoltán és a Szegedi Tudományegyetemen végeztem, mint asztrofizikus vagy, ha úgy jobban tetszik, mint csillagász (asztronómus és NEM asztrológus; erre majd ki is térnék egy kicsit bővebben egy posztban).

Sikeres diplomaszerzés után, 2 évet éltünk feleségemmel (akit ezek után Drágámként fogok emlegetni) a New York állambeli Rochesterben (az is megér egy-két posztot), majd utána 6 évig a németországi Köln következett, ahol a kölni egyetemen megszereztem a Ph.D. fokozatot (ezen időszak is megér pár posztot). Utána következett 2 érdekes és szép év a dél-franciaországi Marseille-ben (igen, igen...arról is lesz poszt). Jelenleg újra az Egyesült Államokban élünk, azon belül is Nyugat-Virginiában (tádám...igen erről is lesznek posztok).

Miért kezdtem el a blogolást? Jó kérdés. Nincs rá semmilyen frappáns válaszom. Egyszerűen kipróbálom és ha esetleg tetszik valaki(k)nek - sőt, ha urambocsá! van érdeklődés is -, hogy milyen élményeken mentem/mentünk keresztül, akkor folytatom. Bár talán egyébként egy kicsit pótcselekvés is a festészet (nem kell hangosan nevetni, valamint megnyugtatok mindenkit, hogy valószínűleg nem vagyok egyik nagy festő reinkarnációja sem) és a zenélés helyett.

Miről fognak szólni a posztok? Javarészt arról, hogy én hogyan és miként éltem/élek át dolgokat. Abszolút személyes hangvételűek lesznek az írások és valóban arról fognak szólni, hogy ÉN miként éreztem, gondolkodtam illetve vélekedtem az élet mindennapos dolgairól, amelyek szembejöttek velem/velünk. Lesz szó utazásról, túrázásról, városokról, emberekről, életről és igen, valószínűleg csillagászatról is. Szándékosan senkit sem szeretnék megbántani, de remélem, hogy akinek nem lesz inge, az majd vesz egyet és nem veszi magára (ha meg igen, akkor legalább vasalja ki előtte). Nyilván lesznek, akik majd egyetértenek egyes bejegyzésekkel és lesznek olyanok is, akik nem. De ez így van jól! Úgy vélem, hogy lesznek helyesírási hibák is, de ezeket majd próbálom minimálisra csökkenteni az olvasók lelki nyugalma érdekében. A bejegyzéseimben használt fotók pedig a terveim szerint mind saját készítésűek lesznek. Apropó képek! Ha valakit inkább csak az utazásaink során készült fotók érdekelnének, akkor azok itt megtekinthetőek (igyekszem majd rendszeresen frissíteni).

Milyen sűrűn lesznek posztok? Nos, ez elsősorban attól függ, hogy mikor lesz időm írni illetve, hogy lesz-e olyan téma/emlék/történés, amiről szeretnék írni, de igyekszem majd hetente gép elé ülni.

Mindenesetre remélem, hogy sikerül egy-egy posztommal felkelteni az érdeklődést, s ha esetleg hasznos információkkal is tudok majd szolgálni, akkor az csak még jobb.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bolyongo-elet.blog.hu/api/trackback/id/tr2312685611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása